My HeartBeat ^^

Tuesday, December 22, 2009

Tentang lelaki..!!!



Ni pulak pasal lelaki.. Betul atau x korang fikir la sendiri..

- Lelaki suke kekasih yg boleh bertolak-ansur..(aku la tu.. hak3)
- Kita x perlu terlalu cerewet dgn penampilan kita kerana kebanyakan lelaki suke wanita yg sederhana.. xperlu mekap tebal2..
- Lelaki cepat tewas dengan air mata wanita..
- Sifat terpuji wanita adalah sentiasa berada di sisi pasangan x kira masa susah atau senang..
- Ingin memiliki hatinya, kita perlu memiliki hati ibunya sekali..
- lelaki kagum dengan wanita yg cekal dan tidak mudah mengalah dalam situasi tertekan..
- Lelaki inginkan wanita yang berpenampilan menarik dan sesuai dengan citarasanya..
- Lelaki impikan isteri yang tahu masak serba-serbi.. Bukan asyek makan kat kedai je.. Tapi makan kedai la besh kan.. huhuhu..
- Lelaki cepat menyampah dengan wanita yang suke berleter..
- Lelaki cepat tercabar apabila kemampuan dirinya diperlekehkan di khalayak ramai..
- Ramai lelaki tidak suke wanita yang suke mengumpat..
- Lelaki cepat bosan dengan wanita bersikap manja yang keterlaluan..
- Lelaki tidak suke dipaksa.. Oleh itu biarkan dia membuat keputusannya..
- lelaki pentingkan kejujuran..
- lelaki akan menjadi sahabat kita paling baik jika kita menjadikan dia sahabat paling baik..

Tapi lain orang lain ragamnya.. So jangan la percaya 100% lak.. hehe :)

.:Madah Cinta:.
"Jangan melarikan diri dari cinta apabila ia berada di hadapan kamu.. Jangan melarikan diri daripadanya kerana suatu hari nanti kamu pasti akan teringatkannya kembali dan menyesali perbuatan kamu itu"


Love: iRa HaNi


3 comments:

Arusbeta said...

Thanks for this brilliant ideas!

err..sis, you should add in;

* Lelaki sukakan wanita bertudung :)

Ira Hani said...

xpe2.. u da add :p

Arusbeta said...

Ohh ya.. betul jugak. hehe.