My HeartBeat ^^

Monday, December 21, 2009

Aku VS Iklan Susu???


* Apekah kaitan gambar ini???

 Baru2 ni aku telah mengesan satu masalah dalam diri aku iaitu aku kekurangan selera makan.. Aku x de prasaan nak makan pun.. Ari ni pun kul 6.30 baru aku makan nasi.. Tu pun dengan keterpaksaan.. Takut lak kena gastrik ke ape.. Memang fail ar plan aku nak menaikkan berat badan..


Kenapa eh leh jadi camni?? De orang kate demam windu la, ape la.. Aku pun x tau.. So untuk mengelakkan badan aku kekurangan zat, aku pun terus beli susu Dutchlady.. Bile aku rase malas nak makan, aku minum susu je la..


Tapi rase cam kelakar lak.. Sebijik cam iklan susu budak2 dalam tv tu.. De satu iklan tu, anak dia x nak makan so mommy dia bagi minum susu je.. Aku pun da rase diri aku macam tuu.. huhu..


* Saye suke minum susu :)


Malam ni jugak aku telah mengambil keputusan untuk wat pose ganti je sok.. Alang2 aku ngah xde selera nak makan ni baik aku ganti pose je.. Xde la membazir perut aku rase lapar tu.. Dapat gak pahala pose kan.. hehehe... So malam ni kena tidur awal coz nak bangun sahur pagi sok.. Da bese bersahur kalo pose kat umah.. Lagipun mak aku da bising ari2 aku asek tidur lambat je ngadap tenet ni.. huhu :)

No comments: