My HeartBeat ^^

Saturday, December 19, 2009

Si Beruang Alaf Baru...

Adakah kamu sayang beruang?? Kalau pikir pasal beruang kat dalam utan tu aku pun takut.. besar giler.. x comel lak tu.. hahaha.. Tapi mesti ade sejenis beruang yang orang suke especially gurls and kanak2 riang sedunia.. x kan x tau kot??? Of cos la teddy bear yang comel itu.. hihihi...

Tapi aku x peduli sangat pasal korang punya teddy bear tu.. Just nak cerita pasal teddy bear kepunyaan aku.. Rasenya aku xpernah sekali pun beli tedy bear ni.. Semua orang bagi.. Sorang je pun.. of cos la si dia yang tersayang tu.. Ngeee =)



Ni lah tedy yang first sekali dia bagi kat aku.. Kalau x salah dia beli tedy ni mase tahun 2006.. Aku ingat lagi dia beli tedy ni sebab nak pujuk aku.. Mase tu kami baru je couple.. Cumell sangat dia kan.. Tecik je cute sangatt :)




Ini pulak Mommy segala tedy.. Besar sangat and sangat gemook macam orang yang beli tu (saye suke panggil dia gemok wlupun dia da kurus).. hahaha... Dia bagi aku hadiah tedy ni mase besday aku tahun 2006 jugak.. Actually aku yang mintak.. Aku pesan kat dia nak tedy bear yang besar sangatttt.. Sebab tu dia belikan.. hihi.. Dulu kitorang study kat Kelantan.. So kalau beli tedy kat sane x la mahal sangat.. Dia belikan tedy ni kat rantau panjang ngan kawan2 dia.. Malam tu dia bagi tedy ni, aku terkejut tengok besar sangat.. Nak hug dia pun susah.. Hehe.. Cayunk sangattt dia and orang yang bagi tu :D



Hurmm si tedy coklat ni pulak tedy ke 3 dia bagi aku.. Maybe tahun 2007 kot dia bagi.. Aku pun da lupe.. Ni dia bagi mase anniversary kami yang kedua.. Dia x la besar sangat cam si gemook tu.. So aku suke tido ngan dia sebab senang sikit nak hug.. Da agak serabut sikit skang sebab ari2 kena hug.. Then aku pesan kat dia yang tersayang tu aku da ta nak hadiah tedy bear.. Cukup la yang ade tu.. so dia pun stop bagi aku hadiah tedy bear.. hihihi




Ok ni yang terakhir tedy dari dia.. Actually tedy ni sekali ngan bunga yang dia bagi mase convocation kami tahun lepas.. xtau la dia yang pilih ke or mommy dia coz mommy dia yang bagi bunga tu kat aku (dia pesan soh mommy dia beli).. Terharu mase mommy dia sambut aku kuar dewan.. hihi..

p/s: miz pulak kat mommy dia yang sporting tu =)



No comments: