My HeartBeat ^^

Tuesday, December 22, 2009

Perkara Lelaki Perlu Tahu..!!!



Banyak perkara yang lelaki perlu tahu tentang wanita.. so Just check it out :)

# Wanita terlalu pentingkan penampilan sehingga kadang2 mereka tidak yakin dengan diri sendiri.. Takot comot la tu..
# Wanita pandai berhias bagi menawan hati lelaki. Dengan kecantikan wanita mampu menjadikan lelaki tergila-gilakannnya.. Lelaki kan pantang tengok pempuan cantek..
# Jangan kedekut nak cakap betapa korang sayang dia.. Bukan susah nak cakap I LOVE U kan..


# Wanita suke apabila bf dia ingat hari2 penting cam besday dia and anniversary.. Siap la dorang majuk kalo korang lupe..
# Wanita suke lelaki yang romantik dan sentiasa ingat dia semasa bersama atau BERJAUHAN..
# Wanita suke kalau bf dia selalu bagi dia joint sekali perbualan dengan rakan2.. Xde la rase dia terpulau lak..
# Wanita suke apabila lelaki menghargai setiap tindakannya dan mengucapkan terima kasih di atas pertolongan yang diberikan..
# Wanita tidak sah menjadi wanita kalau dia x pandai merajuk.. Cam aku la tu.. huhu ;p
# Wanita memang mudah kecil hati.. So kalau lelaki selalu membuat dia kecil hati, lama-kelamaan wanita boleh kehilangan hatinya.. Fikir-fikirkan..
# Wanita tidak suke bercerita perkara yang tidak diketahuinya kerana mereka rase mereka kurang berpengetahuan..
# Lelaki perlu tahu saiz pakaian dan kasut yang dipakai oleh pasangan anda dan barang kesukaannya.. Senang nak beli hadiah nanti.. Hak2..
# Wanita kuat cemburu. Oleh itu buatlah aktiviti yang tidak mengundang sebarang syak-wasangka yang buruk semasa tidak bersamanya..
# Apabila wanita bersedih, lelaki perlu mendengar luahannya dan jadilah pendengar yang setia.. Cuba fahami masalahnya..
# Jangan lupa beli HADIAH besday and anniversay :)
# Sentiasa pandang wajah pasangan semasa bercakap dengannya.. Jangan asek melirik awek lain je..huhu
# Biarkan dia bercakap sehingga puas dan berhenti sendiri.. Nanti penat la tu dia bercakap. haha
# Wanita bersifat sentimental.. Cinta dan kasih sayang adalah keseluruhan CITA-CITA HIDUPNYA..



Erm sebenarnya banyak lagi.. Tapi cukup ar tu.. Kepada kaum wanita, sok aku tulis perkara pasal lelaki untuk korang pulak k.. Baru fair kan.. Sebelum aku menidurkan diri, nak menulis sedikit "madah cinta" untuk korang :)

"Ada dua titis air mata mengalir di sebuah sungai. Satu titis air mata itu menyapa air mata yang satu lagi, "Saya air mata seorang gadis yang menyayangi seorang lelaki tetapi telah kehilangannya. Siapa kamu pula?". Jawab titis air mata kedua, "Saya air mata seorang lelaki yag menyesal membiarkan seorang gadis yang menyayangi saya berlalu begitu sahaja."

p/s: Manusia memang selalu begitu.. Hanya menghargai sesuatu setelah kehilangannya...


4 comments:

yusoff rusli said...

cpatnyer update entry..xsmpat nk bace..byak sgt entry...hehe..control2 k..

Ira Hani said...

camtu plak?? x la byk pun.. sehari dua je..hihi

yusoff rusli said...

sy bce yg mane smpat jew k..huhu

Ira Hani said...

xkisah la.. suke ati kamu la mr.pres.. hehe.. erm bt0l ke nk extend sem dpn?