My HeartBeat ^^

Wednesday, December 23, 2009

Dunia khayalan...

Malam tadi aku rase lonely sangat.. Walaupun aku ade 'dia' tapi kadang2 rase macam 'dia' xpernah wujud pun dalam hidup aku.. Selalunya aku rilex je.. Aku tau 'dia' memang macam tu.. xtau nape malam tadi aku hilang sabar dan terlepas cakap sesuatu yang x baik.. Aku tau 'dia' marah.. xpelah.. Aku x mintak dia paham ati aku.. Ati aku, biar aku je yang rase dan paham.. xperlu orang lain paham.. Biar aku je yang tau ape dalam ati aku..

'dia' tau perkara aku paling takut dalam dunia ni adalah kehilangan 'dia'.. maybe sebab tu 'dia' xkisah.. Aku akui tu kelemahan aku.. Kelemahan aku tu la yang wat aku terus kuat bertahan.. Malam tadi aku cube lupakan kesedihan aku.. Aku cube tidur awal.. Aku harap dapat melupakannnya walaupun hanya untuk seketika..

TAPI APA YANG TERJADI????

Bile aku tidur, 'dia' muncul dalam mimpi aku pulak.. x ingat bile last time aku mimpikan 'dia'.. Tapi bukanlah mimpi aku tumbuk dia ke ape.. hehe.. Aku mimpi 'dia' datang rumah aku.. Macam x caye je (name pun mimpi).. Best sangat.. Rase cam xnak sedar lak dari mimpi tu.. Tapi best camne pun aku tetap kena hidup dalam reality.. Mimpi memang selalunya lebih indah dari kenyataan..So wake up wake up..!!!!

Aku tau 'dia' akan bace entry aku ni.. Sory kat 'dia' kalau awak marah saye.. Saye hanya insan biasa yang x dapat lari dari kesedihan.. Cukup.. Tu je saya mintak.. Saye x mintak awak beri perhatian lebih kat saye or what so ever.. Awak boleh teruskan hidup awak macam biasa.. I used to 'live like this'...

p/s: Jangan percaya ape yang perempuan cakap mase dorang marah sebab perempuan mempunyai 9 nafsu dan 1 akal.. Jadi semasa marah mereka lebih dikuasai nafsu dari fikiran yang rasional..

Sory entry kali ni agak emosional...

No comments: