My HeartBeat ^^

Sunday, December 20, 2009

Aku bukan orang halus...

Ehemm ehemm.. Orang halus yang dimaksudkan di sini bukanlah bermaksud hantu atau jin tu.. Tapi ia membawa maksud orang seni.. hehehe.. Tengah2 bosan ni xtau nak tulis ape.. Teringat pulak lukisan zack kat blog dia tu tibe2 aku pun rase nak melukis gak walaupun aku langsung tiada bakat seni dalam bidang ni.. Lagipun sape2 yang pernah melukis gune software dalam laptop ni tentu tau memang susah nak gne touchpad je melukis.. So hakikatnya lukisan aku chantek sikit la kalau aku melukis kat atas kertas daripada lukisan ni k.. hak2.. Jangan tertipu dengan sesuatu yang x nyata.. Usah biarkan hidup anda diselubungi misteri.... Ape yang aku merepek ni???????


*Tema gambar ini ialah Alien yang sedang bersantai di tepi sungai.. Hak3.. Gilor buruk abes :p

p/s: Zack sile ketawa dengan kuat.. hahahaha..

 

 





No comments: