My HeartBeat ^^

Monday, December 28, 2009

Lepas Geram...!!!!!!

Hari ni banyak tol benda yang mengecewakan aku.. Ape dia?? xpe la biar aku je tau.. This is all because of her.. She caused me to get into this problem.. And NOW I HAVE TO BEAR THE CONSEQUENCES ALONE..!!! I HATE THIS..!!!

Aku terpaksa membuat pilihan yang hanya menyakitkan hati aku.. But I have to.. Aku benci betol orang cakap x serupa bikin ni.. Dah bagi impian dan harapan kat orang.. Then after what I have dreaming, she just left and destroyed that dream.. Tau x ko da menyusahkan hidup aku.. Lain kali jangan bagi harapan atau janji kosong kat orang..!!!!

p/s: Sory guys I lepas geram kat sini :(

2 comments:

Anonymous said...

That hard way of learn about life itself, but it more effective than shiny-flowerish-glitter moment.
Take a big lesson from this and dont fall with the same trap twice... especially for the same 'that' gurl!

and for this moment, just smile and say 'tak-apa-tak-apa-there-will-be-your-day-fo-learning-too'.. Jangan dendam-dendam :)
[blogwalk]

Hunny_MHT said...

Thankz 4 ur advice =)