My HeartBeat ^^

Thursday, December 17, 2009

Hujan...




Ape perasaan korang kalau sebut pasal hujan?? Mesti ade yang suke dan ade yang tak.. Tambah2 org yang tinggal kat kawasan yang selalu banjir.. Mesti rase takut kan bile musim hujan mula menjelma.. Tak kisah la ape tanggapan korang pasal hujan.. Aku just nak berkongsi satu cerita pasal aku dan hujan..

Mase kecik2 dulu aku ni kire penakut jugak la.. Budak kecik biasa la takut tempat gelap, takut hantu la.. Bile time nak tidur tu aku mula ar fikir yang bukan2.. Tengok bayang2 baju pun takut.. Pastu rase macam dengar bunyi yang bukan2 la. xtau la nape hebat sangat imaginasi aku masa kecik.. huhuhu...

* waa takottnya :P


So aku suke sangat bile hujan turun time aku nak tidur 2.. Lagi lebat lagi aku suke.. Nak tau kenapa? Bile hujan lebat confirm la aku akan dengar bunyi hujan je, xde ar dengar bunyi hantu imaginasi aku 2.. haha.. sengal tol la aku mase kecik.. Skang ni aku xde la penakut cam dulu lagi k.. At least da berani la tidur sorang2.. kne tinggal kat umah sorang pun x kisah.. huhuhu..

Lagi satu kalau cakap pasal hujan, aku suke sangat bau tanah mase hujan baru turun.. serius kalo korang x pernah cium bau tu rugi sangat.. Tu namanya bau alam semulajadi.. hakhak.. Bile ujan turun aku suke dok kat beranda luar sebab nak cium bau tu.. Besh sangat..kalah bau perfume korang tu.. hihihi.. Kesimpulannya hujan memang besh as long as umah aku x banjir..


No comments: