My HeartBeat ^^

Sunday, January 17, 2010

Time is running fast...

Cepat je masa berlalu.. Da 2 minggu semestar baru bermula.. Assignment pun da banyak.. I'm juz worry about law.. Really hard to remember all the act and cases.. Really i hate that since my diploma.. And also finance.. Pening tengok simbol2 yang x dipahami tu.. huhu.. Masing2 blur je dlm kelas..

Dua tiga menjak ni banyak tol benda yang menguji kesabaran aku.. Kadang2 hilang sabar gak aku dibuatnya.. Tapi nak xnak kena la terima gak.. Nak buat cane, da memang tu pilihan aku sendiri... Sabar je la ira...

Aku cam da xde mood sangat nak update blog ni.. Idea banyak tapi tangan malas nak menaip.. Bukan malas sebenarnya.. Just selalu moody.. Tengok la nuff aku pun da x bergerak sangat.. Cane nak kaya ni.. hakhak.. So kepada korang2 yg ziarah blog mengong aku ni tolong la click2 nuff aku eh.. Teringin gak nak pakai fon baru.. hahaha :)

No comments: