My HeartBeat ^^

Thursday, January 21, 2010

Find the answer for my question...

Ada banyak sangat persoalan yang bermain dalam fikiran aku ni..

First aku salu fikir kalo aku korbankan kebahagiaan aku untuk tengok dia gembira dan bahagia, adakah dia akan nampak pengorbanan aku tu dan mengucapkan terima kasih kerana sentiasa menghargai diri dia???

Second, kalo aku terus bersabar dengan sikap dan layanan dia pada aku, adakah suatu hari nanti dia akan kembali ke pangkuan aku dan kembali menghargai kehadiran aku??

Third, kalo aku terus menanti dan menanti dia di sini adakah Allah akan bukakan pintu kebahagiaan untuk aku bersama dia suatu hari nanti???

cukup la.. Persoalan akan tetap tinggal sebagai persoalan.. Hanya masa yang akan menentukan jawapan untuk persoalan tersebut...



p/s: Aku hanya insan biasa yang juga ingin merasa dihargai dan disayangi..

No comments: