My HeartBeat ^^

Monday, January 4, 2010

Rumah baruku...

Besh juga la duduk rumah ni.. Housemate semua ok.. Aini, Aina, Ati and Grace.. Grace ni dari sabah.. Sweet sangat.. Petang tadi ngah layan blog aqashah, tetiba dia panggil aku.. Nak mintak tolong dia kata.. Mane tak nya, aku sorang je yang dalam sedar lagi.. Yang lain semua dah diulit mimpi ditemani hujan lebat..

Rupa-rupanya nak tanya pasal laptop.. Baru beli laptop daa.. Aku yang konon2 teror ni tolong la setakat yang termampu.. hehe.. Then borak macam2, datang lak Ati.. Joint sekaki la.. Pastu Aina lak.. Tetiba bilik Grace jadi pawagam lak.. Layan papadom jap.. Sedar2 je da pukul 7 lebih..

Lepas mandi and sembayang Maghrib, terus pergi kedai makan.. Lapar daa.. Dekat je pun dengan rumah kami.. Kawan2 dorang joint sekali.. Ade sorang tu nama dia shahidan kot.. Adoyai.. Sebijik perangai cam kawan aku, Raja Fakhrul a.k.a Panjang.. X henti2 bercakap.. Tinggi pun same.. Betul Jang.. Aku jumpa kembar ko kat sini :)

Yang Aina ni pula, muka dia de iras2 intan ladyana la.. Aku rase cam duk sebelah artis lak.. hahaha.. Yang penting korang memang sempoi.. Hope xde masalah la stay ngan dorang ni.. Sok kena bangun awal.. Kelas sudah bermula.. Study study, Jangan dok berfacebooking ngan blogging je cik ira hani oii..!!! ;p

No comments: