My HeartBeat ^^

Monday, March 7, 2011

Bizness Cake Oren???

Hari ni macam hari yg best je.. Tadi tengahari mase nak keluar lunch tetiba dengar fon bunyi.. Nasib baik x keluar lagi coz salunye aku tinggal je fon.. Sedikit pelik tengok Inchik Z yg call.. Mimpi apa ntah malam tadi.. Katenya saje call.. Kalo x nty ade org merajuk cakap dia x tegur la, x layan la.. Hahaha.. Tau xpe.. (^_^)

Then tengah nak pilih lauk dengar bunyi msg lak, cik Azie pulak msg.. Tetiba aku senyum sorang2 bace msg dia.. Katenya ade orang berkenan dengan kek yang aku buat.. Siap nak tempah pulak.. Huhu :p

Ceritanya malam tadi aku buat kek oren kismis. Buat banyak jugak la coz kalo sikit salu je x cukup dikerjakan adik2 ku.. So pagi tadi aku bagi la sikit kat cik azie ni coz dia teman aku beli barang2 nak wat kek tu.. Maybe tadi dia bagi orang lain rase jugak, xpasal2 ade yg berkenan.. Hehe :p

Bile dia ckp camtu tetiba aku dapat idea nak wat biznes jual kek.. Ok x?? Serius aku cam addict gile nak wat kek skarang ni.. X tau ar nape suke sangat.. Tapi masalahnya selain kek oren, yang lain2 tu aku x teror sgt pun.. Buat kek coklat pn salu x berapa nak menjadi.. Memang kek oren ni je yg aku teror.. So pape pn kena blajar lagi untuk buat kek2 yang lain tu..


But for now, ade x org nak order kek oren saye? Hehehe (^_^)

No comments: