My HeartBeat ^^

Tuesday, March 15, 2011

Buah Favourite ^^

Entry ni saje buat sebab nak tiru entry yang Adik Wan buat... hehehe jangan mara ^^

No.5 - Epal Merah
Diulangi yang kaler merah je.. Pelik gak, dulu mase kecik2 aku suke gak yang kaler hijau tu.. Tiba-tiba lak x suke da sekarang.. Masam der...
 
No.4 - Tembikai
Buah ni memang wajib ade kat umah time bulan puasa.. Buah feveret family aku gak.. hehehe... Erm sape yang x suke tembikai kan..
 

No.3 - Longan/ Mata Kucing
Cedapnya.. Lama x makan buah ni.. suke-suke ^^

 

No.2 - Mangga
Suke semua jenis mangga yang sedap dan manis.. Yang masam tu sekali-sekala bole la layan.. Tapi paling suke mangga lemak manis yang belum masak.. Rangup dan xmasam langsung..

 

No.1 - Durian
Sape x suke raja buah ni memang rugi.. sedap da weh.. Lemak berkrim.. Baru makan petang tadi.. x sabar tunggu buah2 durian kat kebun tu berguguran.. Beshnya (^_^)

 

sebenarnya banyak lagi buah feveret aku tapi ni antara yang aku paling suke la.. Aku memang suke makan buah-buahan.. hehe ^^



3 comments:

Khai Rul said...

Aku suka durian gaaakkk,,,manis....dan ketagih dgn durian...(^^,)

Ira Hani said...

Tunggu la time da banyak nanti memang aku ketagih gak.. skrg x byk lagi.. hehe ^^

MayyenYesuCLouD said...

i love durian sis..my fav buah.