My HeartBeat ^^

Tuesday, March 30, 2010

Shoping @ Ipoh~

Hari sabtu lepas buat pertama kalinya dapat kuar sama tiga org kawan aku ni.. Salunya mesti x lengkap.. Ajak kuar sama mesti ada yg xdpt join.. So hari tu 1st time jalan2 kat ipoh lengkap ngan Ayu, Laini, Bida plus Safura & Nisaq yg join skali.. Tujuan g ipoh tu konon2 aku nak beli clutch or dinner bag utk diner mobac hari sabtu ni.. Tapi langsung xde yg berkenan di hati.. Last2 lain plak yang aku beli.. T-shirt sampai 3 helai, selendang untuk diner and best buy that day, jam Polo.. Weee suka sangat :)


Tapi rasa sangat kecewa x dpt cari clutch bag yg aku nak sangat tu.. Try download pix kat tenet, sume cumel2.. Ada x org nak belikan ntok shaya? hihihi


See.. cumell sangat kan.. Tiba2 rasa cam admire clutch bag ni plak.. Xpe aku akan cari jugak walau ke negara China.. haha poyos gile..

No comments: