My HeartBeat ^^

Wednesday, March 24, 2010

Aku sedang suka kamu..

Mungkin kau selalu melihatku
Tapi x sedar aku memandangmu..
Mungkin kau selalu tersenyum padaku
Tapi x tahu ia menenangkan hatiku..
Mungkin kau selalu terserempak denganku
Tapi xtahu aku sering menanti kehadiranmu..
Mungkin kadang-kala kau menegurku
Tapi xtahu ia membuatku tersenyum sepanjang hari..
Mungkin aku sedang suka kamu
Tapi xkan pernah kau ketahui..
Mungkin kau milik orang lain
Tapi xpernah ku merasa kecewa..
Mungkin aku xkan ketemu denganmu lg selepas ini
Namun xkan pernah ku kesali..

Kerana yang penting bagiku
kau dapat menenangkan hatiku..
kau mampu membuat aku tersenyum lagi..
kau memberiku sedikit kegembiraan..
Walau tanpa langsung kau sedari....

Oleh itu, aku tetap menghargai kehadiranmu
Walau siapa pun kau...

No comments: