My HeartBeat ^^

Saturday, February 6, 2010

Jom buat duit..!!!

Erm hari ni aku nak ajak korang buat duit.. 
Duit xkan jatuh dari langit..
So kita kena la usaha sikit kalau nak merasa hidup senang..
x susah pun, senang je.. Nak tau???

* Bayar RM 90 kepada upline anda pada setiap 30 hari.

* Hanya dengan satu ahli baru yang dikenalkan, anda akan mendapat kembali RM90.00 anda.

* Pembayaran terus. Semua ahli membuat pembayaran sesama sendiri secara terus. Ini semua tidak melalui syarikat

* Penjanaan pendapatan adalah melalui sistem ‘Reverse 2 Up’.

* 100% pulangan bersih dengan juga mendapat laluan pada produk-produk kami yang hebat

* Mendapat pendapatan pasif (residual income) dengan dibayar RM90.00 daripada setiap ahli di bawah anda, pada setiap 30 hari. Adakah anda memahami fakta tadi?

* Pendapatan pasif. Itulah dia kunci kepada kejayaan sistem ID ini. Anda tidak perlu bekerja dan terus bekerja dan setiap bulan harus bermula daripada awal kembali.

* Tahukah anda bagaimana syarikat-syarikat seperti Time Warner, Verizon, AT&T dll menjadi kaya raya? Mereka hantar bil sahaja kepada anda setiap bulan. Inilah yang dikatakan pendapatan yang pasif (residual income) tanpa memerlukan usaha yang sangat banyak. Anda binanya sekali dan ianya akan berterusan ditambah.

* Kami telah menyedari hal ini sejak bertahun lamanya, jadi kami bina system ID ini untuk anda mengaut untung daripadanya. Kami telah menyediakannya untuk orang ramai.

*Bayangkan mendapat 20 ahli sebulan. Ini adalah RM 1800. Selepas itu dapat lagi 20 ahli pada bulan kedua. Anda akan mendapat RM1800 lagi, betul? Salah! Anda akan dapat RM3600 bulan itu pula. Jangan lupa bulan yang pertama. Seterusnya bina lagi. Dapatkan lagi 20 ahli untuk bulan ke-3. Itu RM1800 lagi, betul tak? Ah ha… Saya tidak boleh perdaya anda lagi.Ya, anda akan dapat RM5400.



Menarik kan?? korang xperlu risau kalau2 ini semua hanya penipuan sebab duit tu korang akan dapat terus dari downline korang.. so let's joint me make a BIG MONEY...!!!

* Klik here to joint...

No comments: