My HeartBeat ^^

Monday, February 22, 2010

Tak boleh tido lagi..!!!!

Nampaknya penyakit lama dah datang balik ni. Nape la aku ni susah sangat nak tido..??? BUkan apa, just takut pagi sok xterbangun lak.. So baru jap tadi aku msg ayu, soh dia check aku bgn x pagi sok.. hehe.. Bagus kan.. tu la gunanya kawan :)

Dlm aku pusing kiri pusing kanan tu, tetiba teringat kenangan mase kerja kat econsave dulu.. Rindu sangat.. Tetiba aku wat keputusan cuti sem nanti, nak try mintak kerja sementara kat situ ar.. Mesti besh.. hehe..

Aku teringat kat seseorang yg kerja kat situ gak.. Dulu kami sangat rapat.. Sampaikan ramai yg jeles kat aku.. Yela dia ni ramai peminat.. hehe.. Mase tu aku kerja sementara jadi cashier.. Dlm kul 10 mlm kitorang dah tutup counter.. Then kira2 duit sampai kul 10.30.. Pastu dah bole balik ar.. Tapi salunya aku akan jadi antara orang terakhir yg blk.. lbh kurang dlm kul 11 mlm.. Sebabnya aku kena tunggu dia.. Erm dia pegang kunci econsave tu.. So dia kena la tunggu sume org balik nak kunci pintu.. Opss dia bukan guard eh.. huhu.. kadang2 habis kerja dia belikan aku ais krim.. Sebab dia kesian aku kena tunggu dia lama.. hehe

Lupa lak, mase tu aku stay dengan cousin aku.. Dorang memang dah amanahkan dia ntok hantar aku balik.. sebab tu aku salu tunggu dia.. Ada something yang klakar pasal dia ni.. Rahsia dia la.. Malu besar kot kalo org2 econsave tau.. saje je aku nak cite sebab aku tau dia xtau pun kewujudan blog aku ni.. hahaha.. Disebabkan dia pegang kunci econsave tu, so dia memang wajib la kena datang awal.. Tapi dia salu lak overslept.. So jawabnya memang dah xsempat nak mandi la.. sembur je perfume byk2 terus g kerja.. Tunggu waktu minum pagi la baru dia balik mandi.. huhu.. Jatuh saham kot kalo org tau..

TAPI TIBA-TIBA...

Semuanya berubah dlm sekelip mata.. Tiba2 dia dah lain.. dia macam menjauhkan diri dari aku.. sampai sekarang aku xtau apa sebabnya.. Semua orang perasan perubahan kami tu.. Aku pernah cuba nak bertanya dia hal sebenar, tapi dia mengelak seboleh2 nya.. So aku pun give up and biar je dia macam tu.. Lepas tu aku xpernah tunggu dia dah.. Aku sanggup balik jalan kaki sorang2 kat lorong2 gelap blkg umah orang (kaw. taman perumahan) banyak anjing plak tu.. beberapa kali jugak aku hampir kena kejar anjing.. xpe aku terima je.. Tambah plak ada kwn aku pernah kena ragut kat situ.. Lagi ar aku takut.. So nak hilangkan takut sikit, bf aku la teman aku borak2 kat fon sambil aku jalan (ex-bf dah skrg)..

Tapi sekarang kalo aku jumpa dia, dia dah tegur2 aku balik.. Kdg2 bile aku g shoping kat situ, aku nampak dia dr jauh, tapi aku saje je buat2 x nampak.. Nanti tiba2 je dia lalu kat sblh aku buat2 macam terserempak dgn aku konon.. klakar je.. At least skrg dia da tegur aku blk walaupun kdg2 rase kekok lagi nak berborak dgn dia.. Erm da lame jugak x jumpa dia.. Just hope dia akan sentiasa bahagia.. Susah nak jumpa lelaki baik macam dia.. Mungkin dia ade sebab dia sendiri ape yg dia buat kat aku dulu.. xpelah, aku dah maafkan dia pun.. >.<
* Ready for work ;)


1 comment:

Anonymous said...

hai.so u single lah sekarang ni..?