My HeartBeat ^^

Tuesday, December 7, 2010

kesayanganku ^^

Tengah bosan2 ni xtau nak tulis ape.. so saje suke2 nak cte pasal jejaka2 kesayangan aku ni.. hehe.. sape yang suke angkat tangan.. sape x suke, ikut korang la.. Ade aku kisah?? Huhu ^^

Yang first sekali of course la si dia yang paling shweet ni, Kim Hyun Joong. I’m in love with him since watching him in Korean program ‘We Got Married’.. tapi mesti ramai yang kenal dia dari cite ‘Boys Over Flower’.. Dia jugak leader SS501.. suke lagu baru dorang, ‘Love ya’ ngan ‘Love Like This’.. Movie terbaru dia ‘Mischievous Kiss’ pun best sangat.. Serius korang kena tengok ^^

 
* Take my hand ^^

 
*My Shweetheart ^^

 
*We Got married with Hwang Bo =)

 
*Mischievous Kiss yang Besh =)

 
*Leader SS501

Second Kim Bum ataupun real name dia Kim Sang Bum.. Start admire dia sejak tengok cite ‘Boys Over Flower’.. kalau dia senyum sume pempuan leh cair ar.. hehe.. Setuju x? Baru2 ni tengok dia dalam movie ‘Still, Marry Me’.. Handsome sgt dia dye rambut warna silver.. Lain ar.. Lagi satu mesti korang xtau dia boleh menyanyi.. Best gak dengar lagu dia.. Try la search if nak dengar..

 
*Boys Over Flower, Shweet couple ^^

 
*kiut kan =)

 
*Model yg kiut =)

Yang ketiga hero dari cite favourite aku.. Chuck Bass dari cite ‘Gossip Girls’ ataupun name betul dia Ed Westwick.. Aku da tengok cite tu berulang-ulang kali semata2 nak tengok si dia yang ‘kacak’ ni.. huhu.. Hot what ^^ Actually dia ade group nyanyi gak.. Tapi rock sangat ar.. cek xminat.. so malas ar nak dengar.. Cukup ar tengok dia dalam cite GG je..

 
*He's Hot ^^

 
*Chuck Bass & Blair Waldorf -GG

 
*xsabar nak tengok GG season baru ^^

Eh xde pun hero melayu.. ok la letak satu ar artis melayu fav aku, syamsul yusuf yang agak hot jugak la.. Walaupun muke dia x se sweet bapak dia, tapi aku suke la.. Muka cam serius ckt tapi hensem gak.. haha.. suara dia pun best.. Aku suke dengar lagu dia ‘Bidadari’ ngan lagi satu ost Evolusi KL Drift tu (lupa lak tajuk).. Dia nyanyi ngan cousin dia, Burn.. maybe lagu ni xkuar radio kot.. so kalo nak dengar cari la eh..

 
*Pengarah muda =)

*suke dia ^^



Ok cukup la.. saje suke-suke menulis.. kalo x suke sila pangkah di atas ^^

No comments: