My HeartBeat ^^

Saturday, December 18, 2010

Encik Senyum ^^

Hari ni aku teringat kat seseorang yg da lame aku x jumpa. Seseorang yg ade kuasa magik ntok buat aku tersenyum. Hehe.. tapi dia x tau pun. Aku dengan kawan2 baik aku je yg tau…



Kesnya sebab dia suke senyum kat aku la dulu. Dah lame2 aku rase janggal lak kalo x nampak dia senyum dlm sehari.  So aku selalu mengharap dapat jumpa dia kat mane2.. hehe..

Ade skali tu mase final exam, plan dgn kwn2 aku nk study kt library. Tapi esoknya rase mls lak nak bangun. So aku jz msg dorang gtau x jadi joint. X lame pastu dpt msg dr dorang, en.senyum yg aku admire tu ade kat library gak. Automatik aku terus bangun dari katil dan terus siap2 nak g library semata2 nk tgk en.senyum tu je.. adeh x bole blaa la cik ira.. hahaa.. yg bestnya sampai je library trus jumpa en.senyum kt tangga and dia tegur aku plak ari tu.. Ahhh sukenya.. senyum sepanjang hari =)

 
*Berangan la kim hyun joong kan.. hehe


Tapi sume tu tinggal kenangan je.. xtau la dpt jumpa dia lg x pasni.. xpe la, biar dia terus jadi kenangan manis je dlm hidup aku.. hehee ^^


No comments: