My HeartBeat ^^

Saturday, November 27, 2010

Holiday @ KL =)

Balik je dari holiday kat Pangkor, aku terus g KL with my cousin.. Nasib baik dapat pujuk my mom utk bagi keizinan.. hehe.. kat KL cam bese stay kat umah my sis.. She know that i really want to visit i-city.. So the next day she bring me there together with her bf, F.. First time I meet her bf.. Erm, I guess he really a nice guy.. Gud gud.. hehe..

Then, teringat someone yg da byk kali nak jumpa, tapi asyek x dpt je.. kebetulan dia stay kat shah alam.. so I think nak ajak dia jalan2 skali.. Aku msg dia, and dia setuju nak dtg.. first time jugak la aku jumpa dia coz before this just frendz kat alam maya.. hehe.. Even mula2 agak segan, lama2 ok la kot.. tapi rasanya dia lg byk sembang ngan my sis bf dari aku.. huhu.. Jz dia pesan jgn letak pix dia kt fb coz dia takut someone tgk pix 2.. padahal someone 2 aku rase xkisah pun.. erm xpela.. hak awak….









 Ok2 now cte pasal i-city lak.. korang pun da tau kan.. memang chantex la.. Besh tgk lampu2 yg colourful 2.. Thanx sgt kat my sis and F sebab sudi bawa aku jln2 kat sane.. Balik 2 g minum dulu.. Sempat jumpa my frend jap, Mr.Amer.. Lame gle x jumpa dia.. He is one of my best frend yang paling memahami diri dan hati aku.. Antara kawan yg salu jd pendengar masalah aku la..

Hari2 seterusnya kat Kl jz hang out with my frend, Z.. Dia je la yang salu teman aku bila my sis keje.. Sempat g tgk movie Harry Potter ngan dia.. Erm cam bosan je.. dia lagi besh, baru 5 minit cte 2 dia da tertidur.. haha.. sengal tol.. erm dia memang tgh mengantuk kot,  bkn salah cte 2..

Dia jugak la yg tlg repair handset aku yg rosak.. Dia ajak aku g low yat nak beli spare part tu.. Then kat situ gak dia ‘mengoperasi’ handset aku.. Kebetulan dia pernah belajar repair handset dulu.. so memang da expert jugak la.. save duit aku.. kalo hntr kedai mau bape puluh la kena.. hehe.. erm xblh nak lame2 kat KL.. kena balik jugak coz my praktikal da nk start.. huhuu..

No comments: