My HeartBeat ^^

Monday, April 19, 2010

pe0ple alwayz leave..

thanx G0d skt pale siang td da kurang pas mkn panad0l (thanx kat aina tlg belikan) n td0 sepnjang ari.. at least da blh bgn n bejalan dgn stabil.. walau xde m0od nk stdy tp buka gk buku acc0unting inf0 system 2 n bejaya gk la stdy 2 chpter. ble kpl mkn brt trus ttp buku n ttp lampu then tarik selimut.. 0n9 ngn handset ni tbe2 rasa nk menaip kt cni..

Sekarang aku msh cube melupakan apa yg sepatutnya aku lupakn.. Walaupn hdp aku sering diselubungi kesedihan,tp aku anggap sume 2 lumrah kehidupan.. Aku terima selagi aku b0leh.. Semester ni bkl berakhir xlama lg.. Sdkt kecewa bila memikirkn aku akn kehilangn sese0rg yg selalu membuat aku tersenyum.. Mungkin aku xkn jumpa dia lg selepas ni..
Dat's life.. Pe0ple alwayz leave.. n0thing can be last f0rever rite.. Aku salu ckp kt laini,sape yg nak wat aku senyum lg pasni.. Laini kata cari 0rg len la..hehe kalo lah semudah kte menyebutnya...
Erm 0k la,lenguh lak tgn taip pnjg2 ni.. Mata pn da ngantuk.. Gud nyte all..

P/s: sem0ga esk aku akn sht Sepenuhnya...

No comments: