My HeartBeat ^^

Sunday, April 18, 2010

give me a strength..

aku sedih sebab skrg aku hanya mampu terbaring.. dalam hati tertanya2,kenapa skrg? di saat aku perlukan kekuatan utk menghadapi hari2 penting.. sebenarnya aku xsht.. lg 3 hari aku da nk start final exam.. aku risau..
Pagi td aku bgn td0 tbe2 rasa dunia b'pusing dgn sgt laju.. Aku xmampu nk b'diri pn.. Aku gagahkn juga melangkah ke blk air nt0k mandi.aku fikir pas mandi 0k la k0t..
Tapi still rase kpl sgt berat dan dunia msh b'pusing. Dlm ms yg same rase nk t'muntah pn ada.. Aku lpr ni tp cane nk beli makanan.. Kalo b0le xnk susahkan h0usmate aku. Kbtulan d0rg br blk dr kdai ms aku bgn td..
Igt nk pergi sndr je tp jln pn da t'huyung-hayang ni.. Takut lak pitam tgh jln sbb da ada sejarah aku pitam kt dwn mkn k0lej dlu.. Huhu cane ni eh??

No comments: