My HeartBeat ^^

Wednesday, October 21, 2009

Masa kebosanan dan ketidoran :P

Aku banyak kerja nak kena buat ni, tapi xtau kenapa cam mengantuk sangat. so aku ngah cuba nak menghilangkan rase mengantuk aku ni.. aku tgh buat assignment CRG. sok kne hntr b4 pukul 4. bgs tol xsiap g. sume pn last minute.. bese la 2 kan.. hehe..

Da la ngan selsema aku xbaik2 lg ni.. dun worry, i da mkn ubat k.. hehe.. 2 yg tmbh makin mengantuk di buatnya.. Beshnya kalo dpt bermalas-malasan di atas tilam empukku.. haha.. Jom sape nak join.. dalam mimpi ar tapi :P

Erm.. windulah kat my cayunk.. u sombunk ngan i eh?? xpe xpe.. xmo kwn u.. Wekk :P
waa pe la yang aku mrepek ni.. sory ar kalo de sape2 yg bace aku merapu ni eh.. ini cuma luahan org yg tgh mengantuk.. haha

tapi mmg betul windu dia pn.. org kate kalo kte rindu someone, mesti org 2 pun rindu kte.. agak2 betul x eh bnd 2?? erm xtau la saye.. wee :P

To my cayunk; I love u so much, miz u so much... Muaahh =)


No comments: