My HeartBeat ^^

Wednesday, October 14, 2009

Hidup aku..

dah lame xtls blog ni.. saje je nak meluahkan isi hati yg xde org nk dengar pn.. betul gak kata pepatah 'ku sangka panas sampai ke petang, rupanya hujan di tengah hari'.. memang betul terkena kat aku.. kadang2 kita terlalu mengharapkan sesuatu yg indah je akan berlaku dalam hidup kita.. kita memang akan terleka bila kegembiraan itu menjenguk kita utk sejenak.. kita lupa yang esok mungkin kita akan menangis pula.. hidup mmg ibarat roda.. kalo hari ni kita bahagia, mungkin esok ada gelombang yang akan merobohkan benteng kebahagiaan kita 2.. Ya.. memang kita kena redha suratan dan takdir kehidupan ni.. tapi walaubagaimanapun, kita tetap xdapat lari dari rase kecewa dan sedih.. semua ni mmg lumrah hidup manusia.. Tuhan je yg boleh mengubah semua tu..

Kadang2 aku xsangka aku akan berada di sini.. menjadi seorang pelajar kembali.. tapi aku tau ini memang keputusan terbaik yg aku dah buat.. kalo x mungkin aku akan terus hanyut oleh arus dunia entah ke mana.. alhamdulillah aku dah jumpa kawan terbaik kat sini.. thankz kat korang sebab sudi terima ira sbg kawan korang.. laini, bida, sal, ayu and all my classmates here.. tapi hani n maz, korang alwayz dalam hati aku.. thankz sebab da byk tolong aku, same2 susah senang dgn aku..

Actually esok aku ade test, tapi rase hati xtenang.. dat's why xboleh nak tido lg.. cube nak menenangkan hati kat sini.. Aku sedang menunggu seseorang utk berterus-terang dgn aku.. dia tiba2 menjauhkan diri dari aku..mungkin aku ade buat sesuatu yg menyinggung hati dia.. aku pun xde jawapannya.. hanya dia yg tau perkara sebenar.. the truth is, i miz him so much.. dah lame xdgr suara dia berborak mesra dgn aku, ketawa dgn aku, bergurau-senda dgn aku... feel like i've lost him.. but i hope it will never happend...its too scary even jz to think about......

No comments: