My HeartBeat ^^

Sunday, November 20, 2011

Mr.DoubleV89







Tadi bace timeline Twitter nampak ramai tweet CongratzDoublev89
So aku pun tertanya-tanya la what happened????
Erm ok Doublev89 tu one of my sweetheart.. hehehe
My Prince Jang Hyunseung from B2ST...
Then aku pun dapat tau la sebabnya
Rupa-rupanya dorang congratz dia jz becoz Chriss Brown follow Twitter dia... LOL
Ade aku bace dorang tweet "Thankz Chris Brown coz followed Doublev89" ^^
Sebabnya Hyunseung ni memang minat gila kat chris brown tu
Aku rasa dia xkenal pun Hyunseung ni
Tapi maybe dia dapat agak artis jugak la coz followers dia ramai kan.. huhu
Aish aku ingat kenapa la
Erm x boleh nak cakap apa la
Camtu la fanatiknya peminat2 k-pop ni
Semua benda2 kecik pun jadi penting kat dorang
Pape pun congratz la eh Seungie...
Erm B2UTY... U all x nak say thankz kat i ke follow Hyunseung... LOL ^^


No comments: