My HeartBeat ^^

Saturday, November 28, 2009

BBQ with big family...

Malam ni sepupu2 aku telah mengajak aku menjoin dorang wat BBQ kat umah nenek aku. aku yang memang tgh lapar ni pun terus la menjoin dorang. ingatkan da siap masak sume, tgk2 br nak idupkan api.. huhu.. layan je la.. orang kuat yang menganjur dan mensponsor bahan2 bbq ialah sepupu aku, mie.. tenkiu2.. siap de karaoke plak.. sempat la menyumbang satu lagu.. mesti org kg bengang kami memekak di tgh2 malam.. haha..

Actually majlis ni skali menyambut besday beberapa org sepupu2 ku.. pas potong kek kami wat cabutan bertuah lak.. xdapat dikenal pasti sape yg sponsor hadiah2 tersebut.. yang penting aku menang 2 kali.. 1st time aku bertuah dlm cabutan bertuah.. hehe

yang pasti malam ni memang enjoy sebab dorang sume memang sengal.. haaha.. erm best gak ble skali skala berkumpul ramai2 camni.. ok next year kte wat lagi k.. hehe.. time to sleep now :D

No comments: