My HeartBeat ^^

Sunday, January 17, 2010

Time is running fast...

Cepat je masa berlalu.. Da 2 minggu semestar baru bermula.. Assignment pun da banyak.. I'm juz worry about law.. Really hard to remember all the act and cases.. Really i hate that since my diploma.. And also finance.. Pening tengok simbol2 yang x dipahami tu.. huhu.. Masing2 blur je dlm kelas..

Dua tiga menjak ni banyak tol benda yang menguji kesabaran aku.. Kadang2 hilang sabar gak aku dibuatnya.. Tapi nak xnak kena la terima gak.. Nak buat cane, da memang tu pilihan aku sendiri... Sabar je la ira...

Aku cam da xde mood sangat nak update blog ni.. Idea banyak tapi tangan malas nak menaip.. Bukan malas sebenarnya.. Just selalu moody.. Tengok la nuff aku pun da x bergerak sangat.. Cane nak kaya ni.. hakhak.. So kepada korang2 yg ziarah blog mengong aku ni tolong la click2 nuff aku eh.. Teringin gak nak pakai fon baru.. hahaha :)

Monday, January 11, 2010

g0 g0 p0wer rangers..

ng0k ngek t0l tajuk entry aku ni. huhu.. saje je nk bg semangat kt diri sendiri. kalo de sape2 nk tumpang sekaki leh gak.. ari ni aku cam xde m0od sgt. kejadian mlm td still meninggalkan effect smpai ari ni. nsb baik x l0st sgt dlm kls td. skang ngah baring2 dlm surau tgu kls kul 2 nty. saje je nk menambahkn entry kt bl0g aku yg da suam2 kuku ni. hehe.. k la penat lak menaip ngan hset je. besh lak ada ec0n ni. nak menidurkan diri jap la. ngeee...

Saturday, January 9, 2010

I THOUGHTS....!!!

All days before, I thought i knew who u really are.. But now I realize maybe i'm not really know u.. I can't read ur mind.. I dunno for what reasons u acts in that way.. Now I dunno whether I still care about that..

I thought i'm strong.. I thought I can fight the whole world to get what I want.. Now I realize i'm so weak.. I can't even get to touch it.. So what make I think that I can hold it in my hand...???

I thought I already get back the happiness that I've missing before.. I thought I will never lose it anymore.. I thought it will be mine forever.. Now I can't feel that happiness again.. It have disappear for once again.. So tell me whether it's really created for me?? Is it really destiny to be mine??

Maybe I am thinking a lot.. I am dreaming a lot.. I am hoping a lot.. The truth is happiness will never last forever.. There's alwayz be an obstacles for us.. Am I willing to give up all my dreams?? all my hoping and happiness??

WHY I BE SOO WEAK..???

Monday, January 4, 2010

Insomnia vs Tempat tidor...

Dah 2 malam kat rumah baru ni aku x dapat tidur.. xtau la kenapa aku ada habit ni.. Dari dulu lagi kalau pergi mana2 tempat baru mesti aku xboleh tidur malam2 yang awal tu.. Kadang2 jelous tengok orang2 yg senang tidur ni.. Letak je kepala atas bantal terus lena.. Kenapa aku susah sangat nak tidur..???? xkan nak makan pil tidur kot.. huhu ;p

Rumah baruku...

Besh juga la duduk rumah ni.. Housemate semua ok.. Aini, Aina, Ati and Grace.. Grace ni dari sabah.. Sweet sangat.. Petang tadi ngah layan blog aqashah, tetiba dia panggil aku.. Nak mintak tolong dia kata.. Mane tak nya, aku sorang je yang dalam sedar lagi.. Yang lain semua dah diulit mimpi ditemani hujan lebat..

Rupa-rupanya nak tanya pasal laptop.. Baru beli laptop daa.. Aku yang konon2 teror ni tolong la setakat yang termampu.. hehe.. Then borak macam2, datang lak Ati.. Joint sekaki la.. Pastu Aina lak.. Tetiba bilik Grace jadi pawagam lak.. Layan papadom jap.. Sedar2 je da pukul 7 lebih..

Lepas mandi and sembayang Maghrib, terus pergi kedai makan.. Lapar daa.. Dekat je pun dengan rumah kami.. Kawan2 dorang joint sekali.. Ade sorang tu nama dia shahidan kot.. Adoyai.. Sebijik perangai cam kawan aku, Raja Fakhrul a.k.a Panjang.. X henti2 bercakap.. Tinggi pun same.. Betul Jang.. Aku jumpa kembar ko kat sini :)

Yang Aina ni pula, muka dia de iras2 intan ladyana la.. Aku rase cam duk sebelah artis lak.. hahaha.. Yang penting korang memang sempoi.. Hope xde masalah la stay ngan dorang ni.. Sok kena bangun awal.. Kelas sudah bermula.. Study study, Jangan dok berfacebooking ngan blogging je cik ira hani oii..!!! ;p

Sunday, January 3, 2010

New Life..!!!

Hari ni aku terpaksa balik ke sri iskandar semula dengan hati yang agak berat.. Sepanjang jalan aku runsing fikir pasal rumah ngan housmate baru.. Aku da pindah rumah.. De la sebab2 tertentu.. Orang asyik tanya je.. Aku malas nak cerita kat sape2.. Biar la aku sorang je tau..

Sampai je tengok rumah memang ok la.. Housmate pun ok setakat ni.. Pasni xtau ar.. huhu.. Penat mengemas barang2.. Sok da nak daftar sem baru.. So pasni xboleh la nak update selalu.. Tengok la kalo ade masa terluang.. Penat penat...!!!!